Czy podchodzimy do nich z entuzjazmem, czy bez, jedno jest pewne: robimy je wszyscy. Małe, duże, każdego dnia, co kilka dni albo co tydzień, w małym sklepie osiedlowym, w hipermarkecie lub przez internet. Każdy po swojemu i zależnie od potrzeb. Czy jest sposób, żeby nadać zwykłym zakupom większe znaczenie i dodatkowo czerpać korzyści materialne z ich robienia? Jest! I my go znamy :)
Już ponad 8 000 gospodarstw domowych z całego kraju dołączyło do projektu GfK MyScan badającego zwyczaje zakupowe Polaków. Paneliści rejestrują codzienne domowe zakupy używając prostej aplikacji MyScan. . Wielu uczestników pozostaje w programie nawet kilka lat ze względu na konkretne korzyści z udziału w tym badaniu. Dzięki współpracy z gospodarstwami domowymi specjaliści CPP GfK przeprowadzają wielopoziomowe analizy, które trafiają np. do producentów czy do sieci sklepów, a ci mogą lepiej dopasować ofertę do potrzeb i oczekiwań konsumentów.
Jakie są bezpośrednie korzyści z uczestnictwa w badaniu GfK MyScan? Za rejestrację zakupów oraz inne aktywności (na przykład dodatkowe ankiety, pomoc w poprawnym opisie nowych produktów na rynku czy zapraszanie znajomych do badania) Uczestnicy otrzymują punkty, które można w dowolnym momencie wymienić na gotówkę lub atrakcyjne upominki z katalogu: https://rewards.gfk.com/pl/.
Co skanujemy? Przede wszystkim produkty spożywcze, chemię gospodarczą, kosmetyki i artykuły dla zwierząt domowych. Sama rejestracja zakupów jest bardzo prosta, co pokazuje ten krótki filmik:
https://panel.gfk.com/scan-pl/o-badaniu/
Udział w badaniu jest całkowicie bezpłatny! Dołączyć można tu: https://panel.gfk.com/scan-pl/rejestracja/
Masz dodatkowe pytania? Napisz na mojezakupy.pl@gfk-cps.com
lub zadzwoń: tel. 22 43 41 680
Dodaj komentarz