Porady na 26. tydzień ciąży

Co dzieje się w 26. tygodniu ciąży? Poniżej krótkie podsumowanie rozwoju Twojego płodu oraz najważniejszych zmian w Twoim organizmie.

Nasza rada

Czy słuchasz dla relaksu ulubionej muzyki? Aby zasnąć głębokim snem, trzeba wyciszyć umysł oraz rozluźnić mięśnie. Oprócz muzyki pomagają głębokie, rytmiczne oddechy. Możesz też spróbować wizualizacji – wyobraź sobie siebie w spokojnej, relaksującej scenerii, np. na ciepłej, piaszczystej plaży. Rysuj w wyobraźni każdy szczegół scenerii, staraj się wyczuwać dźwięki, zapachy, smaki, kształty przedmiotów. Niektóre olejki eteryczne, np. lawendowy pomagają człowiekowi zasnąć głębokim, zdrowym snem.

Pomyśl, jak rozdzielić obowiązki domowe, żebyś miała jak najwięcej odpoczynku, którego teraz bardzo potrzebujesz.

Pij duże ilości wody i jedz pokarmy bogate w błonnik (pełnoziarniste pieczywo i płatki, owoce, warzywa), by uniknąć zaparć.

Tagi: , , , , , , , , , , , , ,

Twoje korzyści z rejestracji

  • Kody rabatowe na ubranka dla dzieci wysyłane na Twój e-mail
  • SMS ze zniżkami do sklepów z zabawkami
  • Zaproszenia do darmowych szkoleń online z nagrodami
  • Udział w społeczności Mam na forum
  • Darmowy newsletter z poradami dla młodych mam i kobiet w ciąży
  • Bezpłatny e-magazyn Niebieskie Pudełko
  • Bezpłatny voucher zniżkowy od Philips Avent
  • Podcasty tematyczne, infografiki oraz webinaria do pobrania
  • Bezpłatne poradniki do pobrania w PDF
  • Konkursy z nagrodami
  • Udział w Niebieskim Konkursie
ZAREJESTRUJ SIĘ

Zobacz również

Skomentuj jako pierwszy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Forum

Forum

Najnowsze artykuły

Imiona