Jeszcze przed porodem przygotuj sobie zestaw ćwiczeń na okres poporodowy. Będą to ćwiczenia mięśni dna miednicy i pośladków. Musisz pamiętać także o częstej zmianie pozycji w łóżku, co poprawia perystaltykę jelit i zmniejsza problemy, które mogą wystąpić przy oddawaniu moczu i stolca. Ruchy kończynami dolnymi: krążenie stopami, marsz w miejscu – poprawiają krążenie krwi i zapobiegają  omdleniom w pierwszych dobach po porodzie. Napinanie i rozluźnianie  mięśni brzucha, zginanie stóp i krążenie kończynami dolnymi – usprawniają przepływ krwi i zapobiegają występowaniu zakrzepowego zapalenia żył.

Tagi: , , , , , , ,

Twoje korzyści z rejestracji

  • Kody rabatowe na ubranka dla dzieci wysyłane na Twój e-mail
  • SMS ze zniżkami do sklepów z zabawkami
  • Zaproszenia do darmowych szkoleń online z nagrodami
  • Udział w społeczności Mam na forum
  • Darmowy newsletter z poradami dla młodych mam i kobiet w ciąży
  • Bezpłatny e-magazyn Niebieskie Pudełko
  • Bezpłatny voucher zniżkowy od Philips Avent
  • Podcasty tematyczne, infografiki oraz webinaria do pobrania
  • Bezpłatne poradniki do pobrania w PDF
  • Konkursy z nagrodami
  • Udział w Niebieskim Konkursie
ZAREJESTRUJ SIĘ

Zobacz również

1 komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wiele z moich koleżanek, już po ciąży, korzystało z różnych możliwości, aby móc powrócić do pełni swojej sprawności. Jedną z korzystniejszych dla nich metod były tabletki https://burnactive.pl/ które wraz z ćwiczeniami, dały naprawdę bardzo solidne efekty. :)

Forum

Forum

Imiona