Jeszcze przed porodem przygotuj sobie zestaw ćwiczeń na okres poporodowy. Będą to ćwiczenia mięśni dna miednicy i pośladków. Musisz pamiętać także o częstej zmianie pozycji w łóżku, co poprawia perystaltykę jelit i zmniejsza problemy, które mogą wystąpić przy oddawaniu moczu i stolca. Ruchy kończynami dolnymi: krążenie stopami, marsz w miejscu – poprawiają krążenie krwi i zapobiegają  omdleniom w pierwszych dobach po porodzie. Napinanie i rozluźnianie  mięśni brzucha, zginanie stóp i krążenie kończynami dolnymi – usprawniają przepływ krwi i zapobiegają występowaniu zakrzepowego zapalenia żył.

Tagi: , , , , , , ,

Twoje korzyści z rejestracji

  • Udział w Niebieskim Konkursie
  • Darmowe e-booki
  • Darmowe szkolenia online
  • Newsletter z poradami na 34 tygodnie ciąży i 12 miesięcy życia dziecka
  • Oferty i zniżki dopasowane do Ciebie
  • Wymiana doświadczeń na Forum
ZAREJESTRUJ SIĘ

Zobacz również

Skomentuj jako pierwszy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Forum

Forum

Imiona