Strona główna » Zboża w diecie dziecka

Zboża w diecie dziecka

Zboża – są bogate w węglowodany, dostarczające energii (m. in. produktem ich przetworzenia jest glukoza – podstawa odżywiania mózgu), zawierają także żelazo, witaminę E, witaminy z grupy B itp.
Warzywa i owoce – to źródło witamin (uczestniczą w przemianie materii i m. in. wspomagają przesyłanie impulsów w mózgu – dietą warzywną obniża się np. nadpobudliwość u dzieci). Zawierają sole mineralne (budulec!) i potrzebne pierwiastki śladowe (np. magnez, potas, żelazo i inne), mają też dużo błonnika. Ich niska wartość energetyczna pozwala na zaspokojenie głodu bez obawy o zbędne kilogramy.

Twoje korzyści z rejestracji

  • Kody rabatowe na ubranka dla dzieci wysyłane na Twój e-mail
  • SMS ze zniżkami do sklepów z zabawkami
  • Zaproszenia do darmowych szkoleń online z nagrodami
  • Udział w społeczności Mam na forum
  • Darmowy newsletter z poradami dla młodych mam i kobiet w ciąży
  • Bezpłatny e-magazyn Niebieskie Pudełko
  • Podcasty tematyczne, infografiki oraz webinaria do pobrania
  • Bezpłatne poradniki do pobrania w PDF
  • Konkursy z nagrodami
  • Udział w Niebieskim Konkursie
ZAREJESTRUJ SIĘ

Zobacz również

Skomentuj jako pierwszy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Forum

Forum
Advertisement

Pakiety

Pakiety

Placówki