Strona główna » Co to jest Kodeks Marketingu Produktów zastępujących Mleko Kobiece?

Co to jest Kodeks Marketingu Produktów zastępujących Mleko Kobiece?

Międzynarodowy Kodeks Marketingu Produktów Zastępujących Mleko Kobiece utworzono w 1980 r. Został utworzony przez Światową Organizację Zdrowia (WHO) i Fundusz na Rzecz Dzieci (UNICEF). Powinien też być przez te organizacje kontrolowany. Celem Kodeksu jest bezpieczne i właściwe żywienie dzieci przez ochronę, promowanie i wspieranie karmienia piersią oraz zapewnienie prawidłowej informacji, marketingu i dystrybucji produktów zastępujących mleko kobiece, tam gdzie jest to niezbędne. Kodeks stanowi prawną ochronę karmienia naturalnego. Utworzono go dla zwalczania niekorzystnego dla karmienia piersią reklamowania produktów zastępujących mleko kobiece. Określono w nim jasno, że produkty przemysłu spożywczego dla dzieci, nie służące dietom specjalnym, są substytutami pokarmu kobiecego i nie mogą być reklamowane jako produkty w pełni zastępujące mleko matki. Kodeks jest ratyfikowany również przez Polskę. 

Twoje korzyści z rejestracji

  • Kody rabatowe na ubranka dla dzieci wysyłane na Twój e-mail
  • SMS ze zniżkami do sklepów z zabawkami
  • Zaproszenia do darmowych szkoleń online z nagrodami
  • Udział w społeczności Mam na forum
  • Darmowy newsletter z poradami dla młodych mam i kobiet w ciąży
  • Bezpłatny e-magazyn Niebieskie Pudełko
  • Podcasty tematyczne, infografiki oraz webinaria do pobrania
  • Bezpłatne poradniki do pobrania w PDF
  • Konkursy z nagrodami
  • Udział w Niebieskim Konkursie
ZAREJESTRUJ SIĘ

Zobacz również

Skomentuj jako pierwszy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Forum

Forum
Advertisement

Pakiety

Pakiety

Placówki