Czy podchodzimy do nich z entuzjazmem czy bez, jedno jest pewne: robimy je wszyscy. Małe, duże, każdego dnia, co kilka dni albo co tydzień, w małym sklepie osiedlowym, w hipermarkecie lub przez internet. Każdy po swojemu i zależnie od potrzeb. Czy jest sposób, żeby nadać zwykłym zakupom większe znaczenie i dodatkowo czerpać korzyści materialne z ich robienia? Jest! I my go znamy : )
Już ponad 8 000 gospodarstw domowych z całego kraju dołączyło do projektu Yougov Shopper badającego zwyczaje zakupowe Polaków. Paneliści rejestrują codzienne domowe zakupy używając prostej aplikacji Yougov Shopper. Wielu uczestników pozostaje w programie nawet kilka lat ze względu na konkretne korzyści z udziału w tym badaniu. Dzięki współpracy z gospodarstwami domowymi specjaliści Yougov Shopper przeprowadzają wielopoziomowe analizy, które trafiają np. do producentów czy do sieci sklepów, a ci mogą lepiej dopasować ofertę do potrzeb i oczekiwań konsumentów.
Jakie są bezpośrednie korzyści z uczestnictwa w badaniu Yougov Shopper? Za rejestrację zakupów oraz inne aktywności (na przykład dodatkowe ankiety, pomoc w poprawnym opisie nowych produktów na rynku czy zapraszanie znajomych do badania) Uczestnicy otrzymują punkty, które można w dowolnym momencie wymienić na gotówkę lub atrakcyjne upominki z katalogu: https://rewards.shopper.yougov.com/pl.
Co skanujemy? Przede wszystkim produkty spożywcze, chemię gospodarczą, kosmetyki i artykuły dla zwierząt domowych. Sama rejestracja zakupów jest bardzo prosta, co pokazuje ten krótki filmik:
https://portal.shopper.yougov.com/pl-pl/o-badaniu?srcid=23739
Udział w badaniu jest całkowicie bezpłatny! Dołączyć można tu: https://portal.shopper.yougov.com/pl-pl/rejestracja?srcid=23739
Masz dodatkowe pytania? Napisz na shopper-pl@yougov.com
lub zadzwoń: tel. 22 43 41 680
Dodaj komentarz